Peppad på träning!

Jag har börjat träna som tusan. Har verkligen blivit peppad och ser redan skillnad på min kropp och känner att det går framåt med allt och det är så roligt! I måndags var jag och red och i tisdags på yogaträningen och det gick så himla bra, fast jag bara yogat ca två ggr i veckan så går det framåt, men det har nog att göra med min övriga träning också. Löpning är något jag hat/älskar. Jag hatar det oftast när jag är ute och springer, men när jag kommer in och känner mig nöjd och tar en dusch och ser att mina resultat förbättras och ser att mina tidigare otränade ben blivt starkare så är det himla roligt! Också har jag några löptävlingar nästa år som motivation. Kör också några styrkeprogram för kroppen som jag hittat i appstore som jag hade galen träningsvärk av sist och kör lite hantelövningar och kände redan efter nån gång att jag var lite lite starkare sen sist. Jag har innan jag flyttade hit, trots yoga och ridning inte varit särskilt tränad. Nu ska jag ta mig ut på en löprunda det var lite för länge sen av olika andledningar, mest träningvärk som hindrat.
 
I övrigt så väntar jag på materialet så jag kan köra igång med mitt nya projekt. Ska bli riktigt kul!
 
Här skottar de liften i Åre där det har snöat massor, vi har inte lika mycket snö här.
 

Kommentera inlägget här :