Trött och omtumlad men lycklig

Jag är så trött att jag knappt orkar skriva men det här har varit en BRA dag. Har under den här dagen skaffat mig två nya jobb!!
Det trodde jag inte när jag vaknade i morse. Ett extrajobb vid sidan av det jag gör som verkar riktigt roligt, blir en till två gånger i veckan med det. Säger vad det är när det är helt klart.
Mitt andra jobb är ett kort projekt men väldigt spännande och ska bli så roligt! Och båda de här jobben drar igång med en gång.
I nästa vecka kommer jag alltså ha fullt upp. Så bara att njuta av resten av den här veckan då jag "bara" kan ägna mig åt huset och alla förberedelser som ska göras. Det händer så himla mycket i mitt liv nu, men för det mesta är jag bara lycklig även om jag samtidigt är lite omtumlad.
 
Ikväll har jag också ridit på den här lilla hästen. Svinkul!
 

Kommentera inlägget här :