Snowboardberoende

Vad jag älskar att åka snowboard. Det är mitt gamla favorit intresse som jag på de senase 10 åren knappt fått tillfälle till att utöva, några dagar per år, eller en helg per år. Så har det sett ut. Har inte haft någon att åka med och ingen bra backe i närheten. Men jag har iallafall haft en bra grund av det jag lärde mig när jag var 13-15 år gammal och det sitter faktiskt där än även om jag var ringrostig i början. Men att i år ha säsongskort i Åre och kunna åka hur mycket som helst, det är helt underbart!!! Jag är verkligen beroende nu och idag är jag lite sur för att det är -18 och det känns inte så lockande att dra till backen då, men jag väntar spänt på min nya snowboard som borde komma med brevbäraren idag och då kommer jag ju vilja åka ut o testa den! Det är så himla kul och kanske det roligaste jag vet numera!
 

Kommentera inlägget här :