Ponnyer!

Idag har jag varit och tittat på ett stall där jag ska börja rida på måndag. De har bara ponnyer så att rida ponny igen ska bli grymt kul. Ja sa precis till Jonny att det känns så konstigt att rida ponny nu, fast jag väger lika mycket som när jag var 18 så känns det som att jag psykiskt har växt ifrån ponnyer. Har bara ridit stora hästar de senaste åren, ja shit det var 10 år sedan jag sålde min ponny Anica och det var den senaste ponnyn jag satt på! Åh vad kul det ska bli! Älskar hästar så himla mycket och skulle gärna köpt tillbaka min gamla ponny nu om det bara hade gått. Men jag vet inte ens om hon lever längre, försökt gå tag på senaste ägaren jag vet men inte fått något svar. Aja. Hursomhelst längtar massor!
Idag har jag också varit ute och sprungit en tur, inte beställt några spikskor än men det blir nog ändå de jag vart inne på. Att vara aktiv gör mig lycklig!

Kommentera inlägget här :