Sommar i jämtland!

Ännu en fin sommardag här i de jämtländska fjällen :)
Har varit riktigt fint nu i flera dagar och det känns lite ovanligt då vädret här brukar vara väldigt växlande, sol, regn, hagelskurar avlöser varandra med jämna mellanrum hela tiden men det är bra för vaknar man och det är mulet eller regnar så vet man att det lika gärna snart kan spricka upp och bli soligt igen.
Jag har börjat den här dagen med att kratta gammalt gräs från den f.d fotbollsplanen och det är en hel del kan jag säga, har väl gjort kanske 1/3 del idag men jag blev knäpp av alla bromsarna! Fick mitt första bromsbett också men det var inte så farligt faktiskt. Det är så galet mycket bromsar här, aldrig varit med om något liknande. Också har jag städat våran cheva van som var riktigt äcklig, nu är den fin igen!

Kommentera inlägget här :