Lazy friday

Min dag idag blir nog rätt lugn, J försöker fixa vår cheva van som är trasig, jag har bakat bröd. Eftersom vi inte haft bil på ett tag så börjar vårat förråd av mat vara slut, vi bor i en liten by utan butik så har vi inte bil blir det svårt att handla, så jag var så illa tvungen att baka men det blev förvånansvärt gott och fluffigt. Jag är annars ingen person som gillar att baka, jag gillar att laga mat det gör jag och där är jag ganska kreativ, men baka... nej det är inte min grej.
Imorgon ska vi iallafall springa 13 km i Vålådalen i samband med Axa Fjällmaraton. Det är den "korta banan" och inte maratonet vi ska springa men börjar nästan fundera på att springa maratonet nästa år, det vore ett bra mål. Jag har verkligen börjat älska att löpa, men jag räknade i min runkeeper och vi har bara sprungit 12 ggr sen vi började träna, så imorgon blir det tungt det kan jag lova! Men mitt mål är ändå tjejmilen dit är det några veckor än så jag hinner träna ett par gånger till iallafall.
 

Kommentera inlägget här :