Dagen i bilder.

Det här har varit en riktigt bra och effektiv dag, jag är nöjd med mig själv ;)
Började dagen med en promenad runt "fågelsjön" i morse, det är jämt så vackert där!
 

Sen har jag målat fönster utomhus i 5-6 timmar och det var ju en väldigt bra dag för det.
Dom var inte fina innan så jag fick skrapa bort all gammal färg och köra med slipmaskin och sedan måla på nytt lager färg.
 
Men fint  blev det!!!
 
 
 
Var klar med fönstrena vid 17 tiden och då skyndade jag mig ut på en kortare löprunda innan det blev mörkt.
Blev bara 3,5 km men hade bra tempo hela vägen och det kändes bra så känner mig nöjd.
 

Nu har jag precis lagat lite mat åt oss och sitter äntligen ner i soffan efter en effektiv men rolig dag.
Måla har liksom blivit min grej jag uppskattar det väldigt mycket och så himla tacksamt när man ser resultat direkt.
Dock kladdar jag som en galning men tejpar alltid runt om så det inte gör nåt att jag målat någon cm utanför i bara farten ;)
 
 

Kommentera inlägget här :