Fredag lite till

Jag bestämde mig idag för att försöka måla om en vägg i mitt kontor som jag inte blivit nöjd med, jag har inte rollat något tidigare och just på den väggen som får solljus på sig så syns det streck från rollern och det ser flammigt ut. Så jag målade ett laget till och tror ni inte det blev i stort sett samma resultat! Jag höll på att börja grina när jag såg det så hopplöst kändes det. Och ja, jag är petig!
Men nu har Jonny lovat att han ska måla om det istället.
Om det är någon där ute som har använt en målarspruta och har nåt tips så tar jag tacksamt emot. Det måste nog införskaffas för jag tål inte ränder från rollern.
Ikväll har vi iallafall fredagsmyyyyst och käkat tacos och tittat på SVTplay, åkte in till Åre en sväng och handlade och tittade på treckingsskor. Hittade ett par men hittade de sedan 500 kr billigare på internet. Så dom ska jag beställa snarast. Det är löpskor med dubbar som jag kan använda nu i höst på blött underlag i skogen och de kommer inte halka på spångarna, och de kommer också funka när det är isigt och vinter, så nu får jag inga ursäkter att inte springa när det blivit kallt och kommit snö också.
 
 
Observera den mini-lilla barnstolen som följde med huset :)
 
Bild från instagram. Det var sånt sjukt ljus över bergen när vi kom hem ikväll. Här har jag ju lagt ett filter så det nästan är svårt att se hur det egentligen såg ut men det verkligen lyste rosa över bergen.
 
Nu ska jag nog lägga mig. Godnatt!
 

Kommentera inlägget här :